Alla inlägg den 5 november 2008

Av nora - 5 november 2008 19:48

Nu är det kväll. Man känner att vinterna börjar komma. Man vill sitta inne kolla på en mysig film och ha massa snacks och filtar. Särsilt en regnig kväll. Men det är ju bara onsdag kan en annan tänka sig.

Jaja nu är det kväll. Jag sitter och tjattar i alla fall. Har fått några små kommentarer. Så ni kan kolla på dem. Men ha en skön kväll.

Puss puss <3

Av nora - 5 november 2008 19:42

Länge sedan jag skrev nu. Men idag har jag ju i alla fall gått i skolan som ni kanske förstår. Jag hoppas att man inte bara skiter i skolan.(Som vissa andra) Men skolan är viktig. Jag är duktig i skolan. Men jag är ingen plugghäst. Jag har det lätt för mig. Men jag vill att alla ska förstå. Att skolan ligger på ens framtid. Har man mvg i alla ämnen. Ja då kan man bli vad som helst. Jag har några tips till den som har svårt att gå upp på morgonen.

1. Ställ veckarklockan längre bort på bordet. Då är du tvungen att gå upp för att stänga av den.

2. Ha något att längta efter. Då vill man bara gå upp.

3. Lägg dig tidigare. Om du lägger dig tidigare kommer du också att vakna tidigare pröva det.

Puss puss <3

Presentation

Omröstning

Vilken sport gíllar du mest?
 Simning
 Fotboll
 Innebandy
 Basket
 Handboll
 Bandy
 Ishockey
 Friidrott
 Gympa
 Boxning
 Bråttning
 Rasing
 Ridning
 Skridskor
 Skidåkning(lång åkning)
 Skidåkning(slalom)
 Snowboard
 Skating
 Dans
 Konståkning

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards