Alla inlägg under november 2008

Av nora - 29 november 2008 12:10

Här har vi en bild på HSM 3:s fodral till filmen kommer att se ut:


Av nora - 29 november 2008 12:05

Jag ska se HSM 3 klockan 16.00

Jag längtar det ska bli såå kul!

:)

Den verkar bara så himla bra!

Synd att det är den sissta filmen av HSM. Jag skulle ha sett fram emot en fjärde och en femte och ja, jag skulle vilja att det bara fortsatte helt enkelt :)


Av nora - 29 november 2008 12:03

Röstningen pågår för fullt. Ett "Ja" Till musiktypen! Det leder.

Vi får se vad det blir.

Kom ihåg att rösta nu!

Kram: Noris!

:-)


Av nora - 29 november 2008 11:57

Ja det är ju början på en jullåt. Jag bara älskar julen. Maten, julklapparna och den härliga smäningen. Men Lucia är ju också himla mysigt. Min klass ska gå lucia i år alla fall. Vi ska lussa för skolan, pensionerer och polisen. Det ska bli kul. Jag hoppas att ni också får en bra Lucia och Julafton!

MVH: Lilla Jag!

:D


Av nora - 29 november 2008 11:54

Äntligen åkte Johan Palm ut!

Han suger som bara den. Vill inte vara taskig men ändå! Jag vet att Johan har kommit in i målbrottet men ändå.

Jag hejar på alla som är kvar nu så det blir svårt vem man ska rösta på.

Men ska se på HSM 3 klockan : 16.00

Den verkar bra. Jag hoppas det iaf.

Ses Från Lilla Jag.

=)


Av nora - 17 november 2008 19:04

Nu har jag tänkt lite på massvis med funderingar på tävlingar. Så nu ska det allt bli en tävling. Den som först skickar en varsin kommentar till varje inlägg kommer vinna massvis med bilder där ni är med... någon kändis missa inte detta!

Ta det här gyllene tillfället!

Lycka till!

///Noris :-)


Av nora - 17 november 2008 19:01

Idag är det ju måndag. Jag har varit i skolan. Jag längtade till slöjden. Jag håller på en julklapp till mina småbrorsor. Det är massvis med gosedjur i en liten påse. Med ett sådant där mys-tyg, som jag kallar det. Den är så gosig. Jag hoppas ni får en bra kväll i alla fall!

Ska nog äta lite choklad. Vi ses//noris <3


Av nora - 15 november 2008 09:43

Jag vill bli en stjärna en artis som sjunger. Jag ska söka till talang år 2009.

Saken är bara den. Hur söker man?

Jaja det ordnar sig nog vi ses!


Presentation

Omröstning

Vilken sport gíllar du mest?
 Simning
 Fotboll
 Innebandy
 Basket
 Handboll
 Bandy
 Ishockey
 Friidrott
 Gympa
 Boxning
 Bråttning
 Rasing
 Ridning
 Skridskor
 Skidåkning(lång åkning)
 Skidåkning(slalom)
 Snowboard
 Skating
 Dans
 Konståkning

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards