Alla inlägg under oktober 2008

Av nora - 31 oktober 2008 17:41

Ska gå på halloween party som mina kompisar har ordnat. Hela klassen är bjuden;)

Ses//nora

Av nora - 31 oktober 2008 17:40

Igår var jag hos min farmor.

Det var kul... Hon har skadat benet. Jag tycker så synd om henne!

Hejdå//nora

Av nora - 29 oktober 2008 19:22

Tjattar med Kajsa och wendy!

Kul. Ses/norapusspuss

Av nora - 29 oktober 2008 18:00

Tjattar just nu med Hilda och mittra. Wery funny. Om jag får gissa tror jag typ att det är en person som läser bloggen. Skulle vara kul om någon kunde skicka litte komentarer. Och skulle vara kul om någon vill följa min blogg.

Ses mvh:nora

Av nora - 29 oktober 2008 17:16

Var nyss med min bästis. Hon åkte hem för ungefär 6 minuter sen. Vi har jaft jätte kul. Vi har även dansat eller dramatiserat till en omgord Abba låt. Som då heter Gimme Gimme. Den är jätte bra. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Jag ska nog blogga litte. Det är sånt man gör i livet. Hehe det jag gör då. Jag kom på massvis utav saker jag och wendy gorde mera. Så jag ska berätta lite. Jag hade nog väntat i minst fyra timmar innan hon kom. Jag kunde knappast somna. För jag längtade så. Sådan jag är. Väntar till hon ska logga in på msn. När hon kom gick vi upp till mitt rum. Vi spelade in en massa saker. Och skrev en låt text till en musik.(my heart will go on)

Jag och wendy var sedan tvungna att lämna min lille bror till hans kompis Julius. Som tur var bodde han bara ett par hus i från.

Vi fick sen en god fika som väntade när jag och wendy kom tillbaka. Vi fick glass, bullar, äppelkaka, och dricka"sprite, coca cola"

Det var gott. hehe sen gick vi då till datorn. Sen har vi ju spelat lite tv-spel också. På wii. "mario and sonic at the olympic games" det var kul. Sen gorde vi an massa andra saker som jag inte örkar skriva nu. Men ha  en bra kväll. Puss puss.

Av nora - 29 oktober 2008 10:58

Min kompis kommer alldrig.

Jag ruttnar.....

Men hon kommer nog så småning om....

MVH:

Nora.


Av nora - 29 oktober 2008 10:31

Åt nyss en god frukost. Den var fiber rik. O.B.S Bilden på frukosten är inte min frukost.Puss puss.

Av nora - 29 oktober 2008 09:49

Jag önskar att det kunde finnas mer liv.......

Presentation

Omröstning

Vilken sport gíllar du mest?
 Simning
 Fotboll
 Innebandy
 Basket
 Handboll
 Bandy
 Ishockey
 Friidrott
 Gympa
 Boxning
 Bråttning
 Rasing
 Ridning
 Skridskor
 Skidåkning(lång åkning)
 Skidåkning(slalom)
 Snowboard
 Skating
 Dans
 Konståkning

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards