Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av nora - 28 oktober 2008 10:34

Hello kitty visst är hon söt?



Av nora - 28 oktober 2008 10:16

Host host!

Jag hostar och är helt sjuk. Jag har världens träliga hosta. Jag ska snart få varm oboy som tur är. Jag sitter ombyltad i massvis av täcken och varma kläder. Kanske har jag till och med feber. Det är jobbigt att vara sjuk. Men ser man löven utanför i dem fina färgerna. Det är höstens fel. Eller?

Eller kan det bero på att jag inte har haft på mig så varma kläder?

Det sista allternativet tror jag på.

Puss puss!

Av nora - 28 oktober 2008 10:09

Jag vaknade klockan halv tio. Jag är en sådan där som måste få sova.

He he. Jag gick upp och såg mina småbrorsor spela tv-spel. Min lille bror emanuel tycker det är grymt kul. :)

Jag gick ner till datorn då som vanligt. Skapa den här bloggen. Har inte ätit frukost en. Men ska göra det om tjugo minuter.(Hoppas jag x)

Jag ska snart skriva mera och man är ju förkyld också. Host host.

Sorry men man måste ju. Ska snart skriva igen. Puss puss.

Presentation

Omröstning

Vilken sport gíllar du mest?
 Simning
 Fotboll
 Innebandy
 Basket
 Handboll
 Bandy
 Ishockey
 Friidrott
 Gympa
 Boxning
 Bråttning
 Rasing
 Ridning
 Skridskor
 Skidåkning(lång åkning)
 Skidåkning(slalom)
 Snowboard
 Skating
 Dans
 Konståkning

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards