Alla inlägg den 2 november 2008

Av nora - 2 november 2008 18:19

Har vart i Karlstad. Det var kul. Vi var på något mindre kul. Vi var på barnens hus. Hehe.

Sen var jag och min familj på IKEA. Inte precis världens bästa IKEA.

Jag lämnade Elias hos sin kompis.

Jag har även badat min lilla sööta lille bror!!!!!!!!!!!

Han var jätte skraj först. Men  sen skvätte han vatten överallt.

Jag tjattar just nu.

Puss puss <3

Av nora - 2 november 2008 10:11

Nu är det morgon och man får ta ur hårsnoddarna ur håret. Jag har rufsit hår just nu. Så jag får kamma det. Jag älskar i alla fall mornar. Om jag inte är så trött att jag knappt kan stå vill säga.

När morgonen kommer finns det ett bra sätt att morna sig med och känna sig fräch här är mina tips:

Tips 1:Tvätta dig i ansiktet och tvätta dig.Varför?

Du känner dig frächare då.

Tips 2: Sätt dig vid köksbordet i pyjamas. Varför?

Det känns mysigt och skönt.

Tips 3:Du sätter på dig bekväma kläder och tar en morot efter tandborstningen.Varför?

Jo för att morötter också gör tänder rena. Men bortsta också.

Det var mina tips. Hoppas ni får en bekväm morgon.

Puss puss

Presentation

Omröstning

Vilken sport gíllar du mest?
 Simning
 Fotboll
 Innebandy
 Basket
 Handboll
 Bandy
 Ishockey
 Friidrott
 Gympa
 Boxning
 Bråttning
 Rasing
 Ridning
 Skridskor
 Skidåkning(lång åkning)
 Skidåkning(slalom)
 Snowboard
 Skating
 Dans
 Konståkning

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards