Alla inlägg den 10 januari 2009

Av nora - 10 januari 2009 19:22

För ca 2 timmar sedan var jag på maxi. Jag mamma, pappa, Matteus, Natan, Elias, Gabriel Trudde(emanuel) och jag handlade. Snart är körslaget så att man kan piffa upp kuddarna och mysa till det lite extra nu när det är lördag.

Av nora - 10 januari 2009 13:18

Jag städade Natans och Elias rum. Jag får 30 kronor för det. Plus att jag dukade och dukade av igår och gorde mat och lämnade Elias hos sin bästa kompis  Julius. Så jag har redan känat 50 kr :)

Välförtjänta pengar ;) Nu sitter jag och bloggar igen. Och tjattar med min kompis Hilda :)

Hej då ses snart /Nora :)

Av nora - 10 januari 2009 12:35

Här kommer ett par msn förkortningar ;)


vgd= Vad gör du

sj= Själv

dd= Du då

vgdn= Vad gör du nu

ss= spelar spel

tr= Tjattar

äiph= är inne på hemsidor

ägh= ä inne på hemsidor

mkt= mycket

sen kan jag inga fler skriv fler om ni kan på kommentarer så kommer jag skriva det ;) /ses norisboris :)

Av nora - 10 januari 2009 12:33

Trudde (emanuel min lillebror) städar vid datorn med dammsugare så hör inget xD Min brorsas blogg:

http://super-mario.bloggagratis.se/ 


Gå gärna in på den ;) Kommer snart en lista med alla bloggar jag vet (som är mina kompisars)


Av nora - 10 januari 2009 12:09

Så här blev det:

Ja: 86.7 %

nej:6.7 %

vet inte:6.7%


Nu kommer en ny omröstning ;)

Av nora - 10 januari 2009 11:57

Nu ska jag börja blogga mer igen. Jag har vart frånvarande på sisstone vilket beror på att det vart julafton och mycket annat. Men nu ska jag börja blogga igen. Skicka många komentarer. Jag tycker det är kul att många har härmat mig med den här sidan att ha en blogg. (sökte på google många träffar pröva alla men den här var klart bäst av alla) Jag hoppas ni följer bloggen och mycket mer! Gå in på alla mina kompisars bloggar och kolla där. Men kolla mest på min xD Snart kommer er dag inte vara lika tråkig längre. Nu har ni min blogg att skika på :) Vi ses snart/ Norisboris xD

Av nora - 10 januari 2009 11:51

Nu är det den härliga lördags morgonen. (fast det har redan vart morgon) Man kan slappa även fast lovet är slut kan man ta det lugnt. Snön hade kommit till oss i Kristinehamn! Nu är det snart borta. Vi brukar bara få snö en dag sen är allt borta dagen efter. Jag bloggar. Om ni är medlemmar i tl-klubben så tycker jag att det är snällt att kika lite på min blogg. Jag gråter nästan. Nattbarn har blivit avstängd från forumet. Hoppas att ingen avstänger mig. Jag tycker det är lite dumt och varför anmälde man henne?

Jaja vi ses mer idag bloggeli, blogg! /Noris :)

Presentation

Omröstning

Vilken sport gíllar du mest?
 Simning
 Fotboll
 Innebandy
 Basket
 Handboll
 Bandy
 Ishockey
 Friidrott
 Gympa
 Boxning
 Bråttning
 Rasing
 Ridning
 Skridskor
 Skidåkning(lång åkning)
 Skidåkning(slalom)
 Snowboard
 Skating
 Dans
 Konståkning

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards